Verzending & bezorging
Op deze pagina lees je alles over onze verzend en bezorgopties. Neem deze informatie goed door indien je meer wilt weten over bestellen bij BUQO
Bezorging:
Welke vervoerders gebruiken jullie?
We gebruiken meerdere vervoerders voor onze zendingen en deze worden gekozen afhankelijk van het aantal en het soort producten dat je hebt gekocht en waarnaar de bestelling wordt verzonden.
Pakketdienst: DPD, Packs, PostNL
Pallet (grotere pakketten): Rabelink Logistics, Thijs Logistiek
Wanneer kan ik gebruik maken van Gratis verzending?
Alles wat je in onze webshop bestelt, wordt gratis bezorgd. Klein of groot betaal je dus nooit verzendkosten in onze webshop.
Is mijn bestelling al verzonden?
Je aankoop wordt binnen 2 werkdagen na ontvangst van je betaling verzonden. Je ontvangt een e-mail met een track-en-trace-link zodra het product klaar is voor verzending.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra we beginnen met het verwerken van je bestelling, ontvang je een e-mail met een Track & Trace link. Met deze link kan je de status van je bestelling in realtime volgen van verzending tot levering
Heb je de e-mail niet ontvangen? Controleer je spambox.
Verschillende verzendt statussen?
Nog in te vullen
Wanneer ontvang ik mijn track & trace code?
Zodra we je bestelling beginnen te verwerken, ontvang je een automatisch gegenereerde e-mail met een Track & Trace link. Met de Track & Trace link kan je de status van je bestelling volgen in het tracking portal. Je kunt de trackingsinformatie ook vinden in je account. Controleer je map met ongewenste e-mail als je je Track & Trace link nog niet ontvangen hebt.
Waarom wordt mijn bestelling niet in een keer verzonden?
We willen je bestelling zo snel mogelijk verzenden. Daarom wordt je bestelling soms in meerdere pakketten verzonden.
In het tracking portal kan je de status van je bestelling en de meerdere pakketten zien. In je e-mail vind je informatie over het tracking portal. Je tracking portal wordt binnen 72 uur bijgewerkt.
Mijn track & trace zegt dat mijn pakket is afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen.
Het spijt ons om te horen dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Het is mogelijk dat je niet thuis was toen de vervoerder je pakket probeerde te bezorgen. Misschien is je bestelling bij de buren of bij een afhaalpunt bezorgd. Via de tracking link kun je zien waar je pakket bezorgd is. In je e-mail vind je de tracking link. De vervoerder laat meestal ook een briefje achter.
Neem contact op met onze klantenservice als je je pakket nog steeds niet kunt vinden en je geen bericht van de vervoerder hebt ontvangen.
Waarom werkt mijn trackingnummer niet?
Je track-en-trace-code wordt binnen 72 uur geactiveerd. Wanneer je bestelling uit meerdere producten bestaat, dan is het mogelijk dat de bezorgdata verschillen.
Hetzelfde geldt voor producten die in meerdere pakketten worden verzonden; je ontvangt één trackingnummer per pakket.
Je vindt de meest nauwkeurige informatie in je bestel- en verzendbevestigingsmail, de trackingstatus is terug te vinden in deze e-mail.
Voor deze overige vragen verwijzen we u graag naar onze klantenservice